Tutaj możesz wyszukać firmę

Reklama DIY


Każdego roku pojawiają się nowe formy reklamowania produktów, które mają nie tylko przykuć oko i zapaść w pamięć każdego odbiorcy. Agencje reklamowe starają się w jak najbardziej kreatywny sposób przegonić konkurencję, zapewniając swoim klientom oryginalne reklamówki, czy też całkowicie nowe rozwiązania, wykorzystujące najnowszą technologię, czy też po prostu najnowsze trendy w przestrzeni internetowej.

Od już kilku lat ludzi interesuje bardziej jak jest coś zrobione, niż oglądanie gotowych produktów. Stąd też na YouTube coraz większą popularnością cieszą się kanały poświęcone kulinariom, rozkładaniu produktów na części za pomocą ognia, czy też prasy hydraulicznej, a także dokładne pokazywanie jak coś wykonać od samych podstaw. Dotyczy to każdej branży, od pokazywania jak stworzyć własne alternatywy drogich kosmetyków, po ubrania oraz zabawki dla dzieci.

DIY w marketingu

Do It Yourself, czyli Zrób To Sam, opiera się na właśnie tej zasadzie. Blogerzy i vloggerzy osiągają dużą oglądalność filmów, czy też artykułów, które tłumaczą jak w tani i prosty sposób stworzyć dowolny produkt, jaki tylko przyjdzie do głowy.

Postanowiły to w pomysłowy sposób wykorzystać agencje reklamowe, używając w swoich materiałach marketingowych różnego rodzaju DIY nawiązujące bezpośrednio do ich produktu. Najlepszym, a zarazem najnowszym przykładem jest budyń oraz kisiel Słodka Chwila marki Dr. Oetker. W krótkim filmiku ukazane jest jak krok po kroku z jednej rękawiczki (w sytuacji, gdy druga się przykładowo zgubiła) można stworzyć „sweter” dla kubka. Ma to za zadanie ułatwić trzymanie gorącego kubka lub też przedłużyć zachowanie gorącej temperatury napoju w nim się znajdującego.

Tego typu reklamy cieszą się popularnością zarówno wśród nastoletnich, jak i dorosłych odbiorców, przede wszystkim kobiet. Chętnie korzystają z prostych rozwiązań, by wykorzystać ponownie produkty, które wydawały się bezużyteczne. A firma tylko zyskuje dodatkową reklamę, ponieważ nastąpi efekt marketingu szeptanego. Odbiorcy będą również chętniej rozpowszechniać ten pomysł w Internecie.

icon
Po czterdziestym roku życia każda osoba zaczyna wyraźniej dostrzegać swoje problemy zdrowotne, które często wynikają z wykonywania przez ostatnie dwadzieścia, czy też piętnaście lat określonej pracy